vineri, 25 noiembrie 2011

Cum să practici un marketing profitabil, în vremuri de criză?

Chiar şi în vremuri de criză există companii care înregistrează creştere iar motivele sunt comune. Ideile simple dar extrem de puternice sunt exploatate la maxim de unii, neglijate de alţii. Cum să construieşti marketingul companiei în aşa fel încât să îţi aducă rezultate în vânzări? Cum să te diferenţiezi de concurenţii tăi şi în acest fel să poţi să vinzi un produs asemănător sau chiar identic dar cu o marjă mai mare? Cum să transformi marketingul dintr-o cheltuială într-o investiţie?

Dacă eşti în afaceri atunci ai nevoie de vânzări. Toţi profesioniştii de pe faţa Pământului au nevoie să îşi actualizeze abilităţile/cunoştinţele în afaceri. Vă invităm să analizăm împreună strategiile bune care pot asigura succesul în vânzări şi să le corectăm pe cele mai puţin bune. A vinde este o artă, o artă care poate fi învăţată, dar care apoi necesită o continuă actualizare, îmbunătăţire, corectare.

ROMCOM - www.romcom.ro - vă invita la seminarul cu tema “Cum să practici un marketing profitabil, în vremuri de criză?” organizat în perioada 15 – 16 decembrie 2011 la Hotel Magnus din Galaţi. În cadrul seminarului participanţii vor avea parte de instruire specifică care să-i echipeze cu abilităţi şiinstrumente practice în vederea unuii marketing eficient în cadrul companiei. Vă invităm să veniţi pregătiţi pentru a vă promova afacerea în rândul celor prezenţi (prin schimb de cărţi de vizită).

Costul întregii conferinţe este de 350 LEI (TVA inclus – în aceastã valoare sunt incluse pauzele de cafea, gustãrile, bãuturile şi manualele). Pentru mai mulţi participanţi din cadrul aceleiaşi organizaţii se acordã o reducere de 10%. Pentru o organizare eficientă a seminarului,  vă rog să confirmaţi prezenţa la seminar cel târziu până la data de 09 decembrie 2011 la telefon 0749 158 586, tel/fax 0336 401 172 sau prin email: galati@romcom.ro