Seminar Hotel Magnus Galati, 2-3 decembrie 2010
Ultimii ani au scuturat din temelii mediul de afaceri, și în special afacerile mici și mijlocii. Experiențele și lecțiile învățate în perioada de criză economică ne fac mult mai pregătiți pentru intrarea într-un nou ciclu de creștere economică. Ce pot învăța din experiența anilor trecuți? Cum îmi redefinesc viziunea, obiectivele și strategia în noul context de piață? Care sunt resursele de care am nevoie și elementele cheie pentru succes? Ce voi face diferit în afacerea mea după acest seminar? În cadrul seminarului participanții vor răspunde la aceste întrebări și vor învăța cum să (re)scrie planul afacerii plecând de la situația actuală, pentru a-și putea atinge obiectivele propuse.
JOI, 2 DECEMBRIE 2010
14:00 Sesiunea 1: De unde plecăm?
Ce putem învăța din experiența ultimilor ani?
Unde suntem astăzi? Analiza SWOT.
15:15 Pauză de cafea
15:30 Sesiunea 2: Încotro mergem mai departe?
Definirea viziunii, obiectivelor, segmentelor
de piață și oportunităților strategice vizate.
16:45 Pauză de cafea
17:00 Sesiunea 3: Care sunt resursele de care
avem nevoie?
Identificarea resurselor necesare pentru
îndeplinirea obiectivelor propuse - oameni,
infrastructură și mijloace fixe, finanțare, etc.
VINERI, 3 DECEMBRIE 2010
14:00 Sesiunea 4: Cum structurez planul de
afaceri?
Prezentarea structurii de bază și a secțiunilor
principale care alcătuiesc planul de afaceri.
15:15 Pauză de cafea
15:30 Sesiunea 5: Care sunt elementele cheie
pentru succes?
Identificarea elementelor critice care pot
determina succesul sau eșecul afacerii.
16:45 Pauză de cafea
17:00 Sesiunea 6: Ce voi face diferit în afacerea
mea?
Ce voi face mai departe?
Ce voi înceta să mai fac?
Concluzii.
Trainer Vlad Mihut: Experiența de aproape 10 ani în furnizarea de servicii de dezvoltare pentru afaceri mici și mijlocii l-a echipat pentru a deveni un consultant de succes. Din 2006 este Managing Partner al ROMCOM, alăturându-se echipei după ce a lucrat într-o companie americană specializată în servicii de consultanță pentru fuziuni și achiziții. De asemenea, Vlad Mihuț a colaborat cu Universitatea Emanuel din Oradea ca profesor asociat în cadrul modulelor de scrierea planului de afaceri și managementul IMM-urilor.